Friday, August 27, 2010

mgape cuti awal.nak sangat kan.ambik.

image resizer

ingin kan cuti awal.ambik kau fadh.
skarag ta pyh pikir nk cabot.
nak beli mc tipu.nak smbunyi2 kuar wad..hahaha.
mgape kah.
sedang yenyak saye tido.mmber pon ketok pntu.ikotkan ati mlas nk layan.
tp dgr suare mcm nak nagis.layan kan.
"nape mira".sister suwuh tpn dier doe"
dalam ati berkate."bunyi mcm pertande tak baek ni".
mncari no sister di buku telepon.sister zarina.
"ye sister knpe".taraaaaa...!!
"awak kene gantong sampai lepas raye"
"what?"cuti?..aku suke tu..tapi mak nak bak.
arh dier paham.anak dier nakal.kan kan

pade mule yek.relex lagi.tabah.lepas beberape jam.ati dah ta tenang.
bukan ape.bnyak plan dah diator.mau buke ngn bf.
nak g mmbeli belah.nak g lepak ngn kawn.
lau alik umah mak.haw come mau kuar.haishh.problem.
tape tape.atin ade jadik pyelamat.
adik kesayangan aku.akan mnjadi pymbot tetamu.
pade setiap hari bile kedatangan posman.hahah.
mak da tau.tapi kami.tak nk lurus2 bagi tau.
ngah cover lagi.

agak bahagie.ta payah pikir nak cabot agi.
tido smpai muntah pon bule.
hahha.mama sporting.memahami ank yek.
baik.anak baik.

cuti besar kan perot n mate.sebab saye nak tenag kan otak ni,
yang ta abis2 dengan masaalah.
knpe orang dengki tgok aku idop senag.haha.
sebab diorg giler name.paham.
aku jahat?.so what.ko bagi makan.ta kan.so.
ko da leh cebok mke kau.da mcm taik aku tengok.hpade mreke yang peyemak.
ok.selamat bercuti fadh sayang.

No comments:

Post a Comment