Friday, August 20, 2010

bile gado ingat dier;)

bile gado ngn awk.saye ingat sham.nape aku selese ngan sham je.npe dier je leh paham angin aku.
tapi sham dah ilang.mane.mane.kau mane sham?.aku ngah carik tau.sumpah aku epy ngan boy.bhagie tau tak.tapi.tapi.bile gdo aku nk kau.aku tak leh cakap aku "aku,kau","wa,lu" ngn boy.t dier lagi melenting.
tapi ngn sham dulu knape bule?.kami akan gdo smpai mak jerit"ko giler ke ngah".tp ecok kite baek kan.romantik gitu.tp skarg , wlaupon jarang gdo ngn boy.tp bile gdo.dier msti ckp."lau sayang tak sayang bie.baek tak payah cple.tp berbeze ngan sham.bile gado.kami akan bermati matian maki antare 1 same lain.tp.bile saye nak break.syam tak kan layan.;).kan.kenape?dier sayanga ku.tapi dulu.lame lame dier basted aku.kan.kan.kan.jahat kau.tak pe.manusia smue bukan same mcm sham kan.ne leh aku dapat sham 2 kali.ayu kate"BALAJAR TERIME ORANG LAIN DALAM IDOP KAU FADH". that right?.maybe kot.lupe kan sham.sayang kan boy...belum time ko nk piker hal2 pasangan idop ok.full stop.;).ape yang penting.boy sayang saye.and saye tak nak ilang dier.macam ilang sham.darling i tu kot.

No comments:

Post a Comment