Sunday, August 15, 2010

pemalas kan kau.

image resizer



 malas.mgapakah.ari pertame je aku g keje.pastu aku beli mc.
haah.sape suwuh aku wat aku penat.sape suwuh aku wat keje bnyak2.
sekarang aku dah malas.hah.aku sape mau tanggung.duk rumah.tido.tido.

mgu lepas aku pye first week praktikel.hah.ari slase dah start keje kat general wad.
hah.staff terbaek pye baek.tp keje terbaek pye penat.nk termati kaki aku der.
maka.esok nya.saye mndapat satu idea.haah.beli mc."amin tye kwn u ad mc tak"
"untuk u ape pon ad fad".daaa.layan kan,
eck yek dpt larh mc uhh.tgk kertas yek mcm warne lain.
tp wat bdoh.nk sedap kan ati.g jmpe azie then swh wat kan tulisan dokter.
hahah.berjaye.nmpak real.
ecok yek.anta mc,.sister dah mcm was2.make.masak larh aku.
dier telepon dokter yg cop kat mc uh.lagi mati aku
.tp dier tak panggil aku.
mmgkin sebab ari uhh dier half day.
tgk isnin ni.nasib aku.mungkin aku akn mati.
mampos la saye bie.
3 ari mc.kerane AGE..
omg!!!

citer kat bie saye.b saye nk sedap kan ati ni.dier kate.
"tak pe b doa kan sayang.doa org puase ni kadang2 termakbul"
waa.sangat ter baek.
nak sedap kan ati saye ea bie..
tak kantol la uuh..jangan takot.
lau kantol wa jotos je u bie..;)

No comments:

Post a Comment