Sunday, August 8, 2010

practicel di bulan puase;)


9.08.2010.kali ni aku dapat tmpat practikel kat johor specielist.agak tertekan sebab kawn2 setentere aku smue tempat lain.tinggal aku ngn kuntek je.haissh.hostel kami agak jauh dr hospital.macam ne ni kawn.bualn pose lagi 4 hari.keje.jalan jauh.tekak kering.adoi.ta pe.mak kate ni dugaan.dpt phale lau sabar.ni 1st time kami prktikel dibulan pose.agak2 menakotkan gak.sbb walaupon setan dah diikat.tp dajal2 ramai oohh..mereke ni slalu sahor pukul 10.30 pagi n buke 1 ptg.waaaaa..lau saye terikot macam mane.
kuat kan iman fad.kuat.kuat.shuh23..shuh..g main kat utan sane la dajal.
                           mereke yg terlibat: penat doe gnti pose.tolang jagn ajak aku;)

1 comment:

  1. tinggal aku ngan kuntek je!

    love u both!
    thanks sbb bagi kuntek pinjam phone untuk contact aku!

    sangat dihargai!
    ;p

    ReplyDelete