Friday, September 3, 2010

selamat saye;)

image resizer



30 ogos 2010: time ni aku sedang nyeyak tido. jam baru kul 11.30 pagi.ni la time2 aku paling mympah.sebab time ni ar hnset aku akan memekak.jelous la uhh tgk aku tido tengah2 ari.tapi kali ni no yg aku ta knl tepon.aku pon agkat larh.ngn suare yg meleweh.alamak. kekasih lame.syam!!!..hahahha..suke. mloncat kegembiraan.saye rindu awak ok. mane ko pegi setan lame tak carik aku. fuhh dapat dengar suare cukup ok. cukup. jangan nak melebih. dah ade bf kan kan. dier ajak aku kuar malam merdeka. dier ajak aku g funtion dier ngn kawan 2 dier t lepas raye. dier kate dier sayang aku lagi. mintak maaf la der. saye suda ade laki ok. saye nak sayang dier je. saye nk kuar ngn dier je. awak tu sejarah itam saye je ok. saye kawan awk je.pham.pham kan. so. stay away.time kasih sebb ingat jugak kau kat aku kan. wat jiwe aku kacau larh.

31 0gos 2010: malam ni saye dah jnji gan bf i untuk g melepak.agak macam bjanggot gak tunggu dier kat hostel uhh.last 12.45malam dier baru smpai.ummm..nak mara takot nangis kang.so sabar je la kan.bualn puase.dengar2 kabar diorang 3 sekawan ni nk g club. aishh nak mampos agak yek kan. malam funtion nak gi club? giler ke. nak mati. lau ade checking cam mane. jawap larh. 3k ade ade. ceh konon bnyak tye.pdahal aku larh org paling nervous. kaki da kepas da lame tak g kelas menari.akhir yek malm uhh kami smbot 31 ogos kat 9mm. happening, seronok, walaupon kami g b4 je.tapi mlm ni larh ari paling aku sedih. paling aku mympah tengok diri aku and bf aku. y? nak cakap ke knpe.. sebab bf saye mabok serabai. dis is 1st time aku papah dier kuar club, dalam otw nak balik uhh dekat 15 kali brinti layan kan dier muntah2, dier flat abis. aku sbagai bini dier ni.ta kan tinggal kan dier.mmpos la org nak kate aku ape pon. korg ta tau paper diam ok.

finish already!

No comments:

Post a Comment