Monday, September 6, 2010

sakit . meletop kepale.

aku pon ta tau knpe ari nieh kple aku asyik nak tension je. knape kau ? kenape ? sabar larh . lau ta nak ad masaalah baek ko mati je.
mati sekarg. mati. tengok2 tau takot kan kan. so relx ok. it normal.
makin nak raye ni. makin bnyak msaalh nk pikir. ngn family aku ade msaalh ni. adoi. nak raye ni beb. tah paper larh. sakit kepale bule tak. bule larh. barang raye haram tak beli ape pon. aku da besar. ta perlu pon kot baju2 raye ni.. time ta raye lagi shok lau blie..hee.tp wa ade adik2 kot. ta per. wit aku. wit adik2 aku jugak.ayah aku pon bukan sehat sangat kot. keje pon ta tentu. taper. susa pon 1 family kan.ta susa kan orng lain.
dont worry bie. ni kan ujian. ta kan nk senag je slalu kan. idop kan macam rode. sebelum2 ni kan ko senag. mkn smpai muntah2. baju berbakol2 dah. kali ni. ko susa cikit. jangan megugut ok. ade hikmah agkyek kot.ko kan kaka. ko sbar adik2 msti ikot. kan kan.

bie mintak maaf k. lately ni ad msalh. kadang2 ta leh tahan emosi. terangin sesuke ati ngn awak kan kan. sabar k awak..sabar!..ni kan ujian;)

No comments:

Post a Comment