Saturday, February 12, 2011

talam =,="

berhubung kat tajuk atas ni. aku bukan nak bebual hal kuih " talam" yang korang selalu mencekik uhh. tapi aku nk bebual pasal manusie yang talam 2 muke. cehh kadang2 bukan 2 je. terlebih pon ade. smpai aku naik muak+ meyampah nak mati. aceehh depan bukan main baik. konon yek kau larh kawan aku dunie akhirat, kau la segale yek. bile time kat belakang bukan main kencang lagi mulut kau mgate hal aku. kau dapat ape sayang?? duit? meh bak datang wit uhh leh aku wat bakar mulut kau uhh bagi berakal cikit akal fikiran kau uhh.

depan pijak semut pon tak mati.bile belakang. aissshh bukan main lagi eaahh. t silap2 ari bulan kau kene pijak. sape mau tanggung. perlu ke wat mcm uhh kat kawan sendiri??? kan macam bodo uhh nmeyek. kau nak ape ? nak name? nk tunjuk2 konon2 kau yang paling rajin and kau paling baik kat alam semeste ni. cyooooiii. pegi mmpuuuiii same kau shetannn.fuck!!

 

dah dah. jangan wat pagai mcm uhh lagi. orang tak suke. jage hidop sendiri sudah. lau agak agak dah bagus. dok jauh jangan dekat ngn aku. t aku muntah muntah. shhuuuhh shuuuhhh!!.orang nk carik kawan dier leh nak carik musuh. makan taik aku rase kau ni. bodo semacam jek.;)

No comments:

Post a Comment