Saturday, February 5, 2011

jumpe lagi yek;)

bende ni mmg kiteorg dah bnyak kali plan. madah tak jadik je. tape. saye paham. kite kan jauh. sorang kat pontian. sorang kat taman daye , sorng kat skudai. kan makan ari 2 3 buln nk smpai kat jb uhh. kan sayang?.haha. mencarot!! ni semue kawan2 baik aku time skolah TEKNIK PONTIAN. haaahh. sangat rindu kan mereke. ni larh besties aku time sekolah2 dulu. jahat. nakal.pemalas. mehhh kasi kat kami. lau bab tidoo uhh tak yah bagi. kami juare okey. kenangan2 kat sek dulu tak penah lupe kot. terlalu manis. ;). antare yek. ye kami budak tadarus. bukan sebab alim, atau iman terlalu kuat. tapiii. itu arr hadiah dri ustaz. mlas nk ko nk turu smyang kan. ambik kau baju kurung 24 jam , time riadah. ke surau wat tadarus. dan muke kami yeee itu dier. semue dah tau. saafff depan!!. best. sekolah memang paling manis. bf jauh time uhh. sayang pon tak berapelagi;)

kali ni. plan yang ditunggu2 menjadik. tapi ramai gak tak involve. arrhh mlas nk pk. wat akit ati. bebual ye yek pon tak berape nk begune kawan;(. janji kul 2 kat cs. nme pon jawe. msti ade bebual cikit.akhir yek jam 4 jugak semue smpai. kemane kite kawan?.cs? arrhhh budak2 sekolah ramai meyyhh.. tak syoookk.. "mari ke istane garden". joommmm..! then. lepak singgah layan si shisha uhh smpai kul 11. mcm citer nok. semue dah ade life lagi manis.. bf baru. baju baru. sekolah baru. semue nk crite. !!. pertemuan kami uhhh mghasil kan beberape kngan yang smpat ditangkap.haha. ingat senaang. tengok jap yoookk. mlas nk bebual panjang;)


                                    
manis kan;) ni ar soulmate aku.time sekolah2 dulu. ramat nk mati.

istane takishii.hahha;). sayang yek.


orang suruh pandang lain. dier pandang lain.
                                       
ni bff aku.. LUSM;)




Lau dah last ni gambar aku kuar mkne yek dah habis. gmbar memang bnyak nk mati tai aku tau.luorang pon dah nak naik muntah kan. tape.ape yang penting aku sayang kawan kawan aku;)




bye bye;*)


No comments:

Post a Comment