Saturday, February 26, 2011

JANGAN LAME LAME!!!!


cantik kan awek2 ni. mesti arrhh. ni ar BESTIES AKU ;) rindu la seh. lame kot tak jumpe. semenjak2 aku cuti besalin ni. memang ar jarang jumpe diorg  ni. masing2 ngn keje masing2! ;) tapi keje aku je yang lain sikit. nk tau ape yang lain. aaahh meh sini datang jusca.hahahah! dengar khabar. t diorg cui sem 2 minggu. cehhh hancor lebor hati aku. pye ar smgat 21 hb. 3 konon yek nk myambot kedatgn senier2 ni balik kat kolej. acehhh mimpi tinggl mimpi;( madam sial. saje nk pisah kan kiteorg lagi. dengki!!!!. yeyeeehhh lepas ni dah naik kolej. tapi semue dah lain dah. pagi sape nk kejot? mkan nk ngn sape? pakcik bass uhh nnti ta kan nk tggu aku sorg yang lambat!!! sape nk masak kan megi? menyanyi dlm toitel dgn sape? lau cap ilang sape aku nak pau? sape nk wat kan rmbot? sape nk tido kat surau ngn aku? !! jawap ar jawap!! asal senyap? tak tau kan sape! aku pon tak tau der. ngn group uuhh baik2 mcm uhh je. mesti ar segan. lepas ni susah sorang. sakit sorang! arrhhh pk banyak2 wat sakit otak!! ;) ok smpai sini saje ceramah saye. air mate dah start . bye bye!!

p/s: kiki, lin, ayu balik cepat doe. kekok aku tak dek korang!!!;(

No comments:

Post a Comment