Friday, January 14, 2011

hari nie ari kite. ;)

time ni saye dengan mamat ni. memang sangat happy. hmpir 24 hour kami merayap 1 jb yang tak dek ape tu. aku pandang muke dier. dier pandang muke aku. sampai kul 4 pagi. naik patah lutut nyah. ari ni dapat gaji. so ape lagi. abis kan lrh kan kan.;)

yang ni larh balak aku. FAZREEN BIN HJ.JAAFAR. mintak maaf. aku memang dah cop dier ni awal2. totally mine;). dier ni ar selalu melyan karenah aku. angin aku.dier selalu cakap " selamat sayang". cehh . poyo!. tatau nape. sayang dier sangat. baik kot. memahami mungkin. hnsem? msti larh. nak lak aku muke2 pecah.hahah.RIAK!

Time ni pulak ari ke 2 kami dating. tak kemane pon. lepak dange tengok2 pasir pantai. then g tempat yang konon je femess kat jb ni . what we call " pasar karat" .yaaa. tempat tawar menawar.lepak kedai kun smpai naik kematu puntot ni. baru arr reti nak gerak mangkpk ni. 4 pagi lagi aku balik. dah 2 ari dah.. sabar agi.mmg ari epy nok. jumpe bf ;)



yang ni pulak. ari yang ke 3. g karoke. ber 2 pon jadik nok. lagi best. suare nk bentok ape pon tak larh malu sangat kan. paling2 pon si boy ni ye larh. yang gelak kan. kaninanyaa!!.tngok muke aku dah mcam mayat hidop dah. gan mate sembam je. cehh kau boy mmg ar nmpak sihat je. balik merayap. kau bantai tido smpai kepetang. aku yang macam nk mati carik rezeki untk ank2.hahahha.


walau ape pon. saye tetap sayang awk fazreen. u make me smile every second when i with u. thank sayang.;)i dont care what people saying. what i know i really want be with u forever. miss u bie. cehh wa speking macam kambing!!hahahah
                                 i will give all my love to him.I'll make him happy;) 
                                         this love make we smile;)love this moment sayanggggg!

No comments:

Post a Comment