Thursday, October 14, 2010

saye okey;)

idop aku sekarang ni dah semakin semboh. semakin happy. semakin gemok. bukan pasal tak dek masaalah. sebab aku tak suke pikir masaalah. wat aku kusut.lagi baek aku ketawe. enjoy.tido.tolong mak masak. lagi bagus dan ber faedah ok.;). korang tau kan aku ni macam ane, nakal.wat ape je kepale ni nk wat.penak la pulak nak takot orang. sekarang dah dapat balasan kan kan.padan muke anda kawn. eleh.tarapapa larh biasa aja. mak bak tak mara, abis 6 k mane nk carik.jual jubur.cheeet..jijik.mncarot kat. keje la kayu. ape lagi.

aku makin happy sebb kawan2 aku walaupon kat kolej aku kat umah.diorg still share n gadu2 kat aku. so tak rase kehilagn, bf saye pulak.melekat 345jam dengan saye,dier kate. dier ta nak tinggal kan saye. nak kawen kate yek. ceh kau.sayang beno nmpak ye. hehehe.mak bak.memahami. tak marah. tak pukul. malah siap timang2 lagi.tipu tipu.hee.. diorg bagi semangat ar. supaye aku tak give up. duk umah putih kan muke mmg keje yang sesuai untuk i ok;).

ramai kate aku gemok. aku tau. buntot ni haah sebakol dah. mcam tong dram dah aku nieh. tape larh. cute bf aku kate,heee;).
saye dah belu ubat kurus ok.tgu hasil yek. hati senag larhj.smue sayang.  tapi bile pk 6 7 k.cehh dah pening. tape. sabar.
dier selalu wat aku happy semnjak aku cple ngn dier. ketawe mgilai.sampai kene mara ngn mak je. arhh ta pe.mak tau aku happy;).penat aku usha dier g bercuti ngn kawan2 .dier keje. susa mau cuti. tapi aku pye usehe mndatang kan hasil..hehehhe;)..
                                        cube try tengok bawah ni ahh;)




 tengok tengok. de macam bermsalah tak. seyum tak semesti yek happy kan sayng;). kite sakit. derite. risau. ta payah tunjuk 2 orang;)               

No comments:

Post a Comment