Wednesday, October 20, 2010

kan best mcm semalam"___"

semalam MUET exam. mlm yek aku balik hustel mcm biase.excited jumpe kawan kawan.awal awal shiraa da jerit.pelok mcm nk g mekah.rinduuuu!.msok je umah.dak2 ngn stady.oohh bgos!.happy pat jmpe kawan balik.lame kot cuti. tak dek kawan kat uamh.mau jadik ape kan.sronok tau.jerit jerit. dengar kawan 2cter msaalh. pastu ketawe2.bnde wajib memenjat tempok.hahah. jadik compat.sebab mlm uhh bf ajak g club.yess. epy suke.pagi bangun mate rabak.nak wat speking test.otak jem.tapi atlast dapat wat terbaek.ALHAMDULILAH. 

lepas exam.smpong ketawe.bahan mndatang datang.budak cakap"kau ade meriah fad".acehh konon. "yes ari ni ade orang nak ketawe ngn aku" rina cakap. "makk rindu"..yana cakap.  yang lain smue cm biase larh"eaahh fad".."dah tau da suare sape tu".ayat biase!.heheh.best kan semalam.penat cerite. masing masing ter bongkag tido.tharani datang" what ar u doing here"..make.terburai smue lari.acehh sakit kepale tau!. pagi pagi.darah pahlawan group 1 smue mndidih. ngn adik junier pon jadik nk ajk bgado.kesian kamu adik adik. kene mara ngn kaka kan.malu tak muke?. kene turun bas.then senier naek.hahah. koyak muke korang.alalala. padan muke. tgu next bast eahh sayang. good2!!. 

happy, bhagie. somok giler. perasaan yang tak dapat digmbar kan bile jumpe kawan2. pehh shock. diorg suwuh aku dok hostel smgu and diorg nak smbunyikan aku dari warden. amboi. abis laki ngn anak 2 aku kat umah sape nak jage.heheh. mancarot kau fad!. t jumpe lagi eahh kawan. aku msti datang punye larh. naik lalok ar dok umah.hehe. dah penat. ape yang penting.aku epy gilak.kawan2 kompol cter. t next aku datang. sembor kat tlinge aku k. selamt exam. and  menegement uhh wat betol betol ok. aku lambat ckit jadik nurse. kalau larh tak kene bayar. aku dah ajak da korg join aku.heheh;)

No comments:

Post a Comment