Thursday, December 23, 2010

better;)

sementare aku cuti ni. tak kan la aku nk duduk megangkang melayan nafsu sendiri kat umah kan. so aku decide untuk pegi berkerje. haaa. capek..penat. patanh pinggang. smue ade dalam 1 pakage. gampang. penat bukan ape. penat tak dek keje. menangok. dan teros menagok. smpai mase tido. and on facebook. nak naik muntah aku wat bnde yang same kat tmpat keje uhh. time ni idop aku agk payah cikit larh kan. ye ar mane nak carik modal keje agi. nak makan. nk topap. fuuuhh. sakit. tapi ade sorang ni sentiase ade gn aku. kadang2 aku sendiri segan ngn dier sebb dier ar yang selalu ade ngn aku susa senag. KENAPE BIE? dier tak bagi mintak mak aku wit. tak bagi pnjam kawan. KITE KAN SUSAH KENE SAME2. arhh malu. dier selalu susah pasal aku. aahh kawan2 aku leh ar cakp. tak pe kau balak kaye.mntak ape leh dapat. alaahaiii yah. tak musim ar cplr nk main2 duit ni. sendiri mau. sendiri usehe larh. ye tak?.
since aku kne defer uhh. aku dapat rase aku ngn kwan2 baik aku makin jauh. mgkin sebab die org stdy. aku keje. and we at different place. usually we all always sit together, share everthing!.tapi sekarg lain. ari uhh aku gado ngn ayu. kawan baik aku. niat ati nak tegor kawan. tapi jiwe rmaje makin buak2. terlepas la cakp ngn bukan2. masing2 sme naik. cehhh. ego mguasai diri.tapi ending yek tak kemane. nme pon best friend kan kan. hahah. sebenanr yek saye boring. keje balik. tido. keje balik. tido. bf dah lame tak kemari. ade larh prop ckit. AGAK2 9MM NGAH WAT APE EAAHH? haha. soalan kayu.nk dekat sebulan tak g tenet2. btw. idop aku amat selese sekarng. cube lari dari mslah. ooppp bukan lari. tapi ta nk pk . idop mgikot floww yek;)

No comments:

Post a Comment