Tuesday, April 13, 2010

ayah aku!!..GOD please;(

mgu ni aku balik umah,haha naek bas sorg2!..lintas jln sorg2 kete ngh jem;D..malu weee!.bak aku gadu skit2 pingang n urin dier ad darah,aku risau,tgk mke dier pon mke skit!!..mk pon da bsing2,biase ar laki kan!".BAK TKOT KENE INJECT EA EA;D!.."aku n mak tman bak g hsptal,g cek urin,x ray!..dkter dignose kan bak bladder calculi!!..oohhh GOD,sedih aku,ye ar mcm ane dier nk keje ngh sakit2 uuhh,kteorg ni blajar ag,GOD PLEASE!!.."bak sabar ea,insyaALLAH bak ok nanti!!.mkn ubat!!.."lau aku ad wit aku bwk bak g private hsptal,byr je everything will ok!..ckrg ni kne tgu2 appoinment,!,smpai bile?..byk dugaan family aku ni..slamt mak aku kuat!!..TIME KASEH MAK,ANGAH SYG MAK"..bak kne kuat,adik angah sme arap kan bak lg!..tp lau bak x larat x pyh keje dlu k,ambikmc ke!!..taun dpn angah n along da abis blajar,bak dok goyang kaki je k!..angh n along keje bak x bole keje!!..jge mk je kat umah..hahha..ngn fara!!huhhu..ANGAH SYG BAK N MAK SMPAI MATI..kite sme2 sabar k..ni ujian DIER;(..

No comments:

Post a Comment